نوای قرآن

مواردی با محوریت قرآن و عترت

نوای قرآن

مواردی با محوریت قرآن و عترت

معرفی کتاب: راز نیایش
پرتال های مرتبط


تفسیر قرآن کریم
ارتباط مجازی
نشریه های آنلاین
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۵، ۱۱:۲۸ - ناشناس
    جز 4
  • ۷ مرداد ۹۵، ۱۱:۲۷ - ناشناس
    جز 6
  • ۸ تیر ۹۵، ۱۵:۴۱ - علی رحمانی پور
    سپاس
برگزیده خبرگزاری ها

پرتال های مرتبط


دنبال کنندگان
سامانه پیامکی
خبرهای تصویری


معرفی کتاب
آخرین پوسترهای حجاب
مراجع تقلید

اگر سوال، انتقاد و یا پیشنهادی در رابطه با هر بخش از وبلاگ دارید می توانید با ما در میان بگذارید.
برای تماس با ما اینجا کلیک کنید


۱۴ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۵۸

روایت جلسه ۳۰ ساله قرآن در قم

محمد علی دهدشتی، استاد و بانی جلسه قرآنی حسینیه نجفی‎های قم، با  گفت: این جلسه قرآنی بیش از ۳۰ سال در قم سابقه فعالیت دارد و از این حیث جزو قدیمی‎ترین مجالس قرآنی است.
 
وی افزود: این جلسه در حسینیه نجفی‎های قم و به پیشنهاد بنده برای تشکیل یک جلسه قرآنی به دلیل شرایط خاص محیطی و منطقه‎ای این مکان دایر شد.

دهدشتی ادامه داد: در این جلسه قرآنی که دوشنبه‎ها پس از نماز مغرب و عشا برگزار می‎شود هر هفته جوانان و قاریان مطرح استان و برخی اوقات میهمانانی از شهرهای دیگر نیز حضور می‎یابند.
 
استاد قرآن استان قم با بیان اینکه این جلسه هر هفته به شکل مردمی برگزار می‏شود گفت :این جلسه از سوی هیچ نهاد دولتی حمایت نمی‎شود اطعام مختصری که پس از این برنامه انجام می‎شود نیز از سوی مردم و حاضران در جلسه تامین می‎شود.
 
وی گفت: در این سالها جوانان بسیاری در این جلسات شرکت می‎کنند در گذشته نیز شهدایی از این جمع تقدیم انقلاب شده‌اند؛ از جمله شهدایی که در این جلسات حضور می‎یافتند می‎توان به شهید عسکری، امینی و انصاری اشاره کرد.
 
دهدشتی درپایان یاداورشد: در این سالها بسیاری از اساتید امروزی قرآن استان و کشور در جلسه قرآنی این حسینیه شرکت می‏کردند و به جرات می‏توانم بگویم که تمامی اساتید امروز قرآن در این جلسات حضور می‎یافتند؛ البته نمی‎توان از لفظ شاگرد برای آنها استفاده کنم بلکه آنها در این جلسات شرکت می‏کردند و از نور قرآن بهره مند می‎شدند.


منبع : خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

مطالعه مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی