نوای قرآن

مواردی با محوریت قرآن و عترت

نوای قرآن

مواردی با محوریت قرآن و عترت

معرفی کتاب: راز نیایش
پرتال های مرتبط


تفسیر قرآن کریم
ارتباط مجازی
نشریه های آنلاین
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۵، ۱۱:۲۸ - ناشناس
    جز 4
  • ۷ مرداد ۹۵، ۱۱:۲۷ - ناشناس
    جز 6
  • ۸ تیر ۹۵، ۱۵:۴۱ - علی رحمانی پور
    سپاس
برگزیده خبرگزاری ها

پرتال های مرتبط


دنبال کنندگان
سامانه پیامکی
خبرهای تصویری


معرفی کتاب
آخرین پوسترهای حجاب
مراجع تقلید

اگر سوال، انتقاد و یا پیشنهادی در رابطه با هر بخش از وبلاگ دارید می توانید با ما در میان بگذارید.
برای تماس با ما اینجا کلیک کنید


حجت الاسلام و المسلمین دادگر در آیین اختتامیه بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت:
اگر قرآن و عترت در دل باشد، باعث معرفت و نورانیت می شود
آیین اختتامیه بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در بخش برادران با حضور حجت الاسلام و المسلمین دادگر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی عصر روز چهارشنبه پنجم خردادماه در سالن اجتماعات پردیس شهیدان پاک نژاد یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت استانی دانشگاه فرهنگیان یزد، حجت الاسلام و المسلمین دادگر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه فرهنگیان در این مراسم، ضمن سخنانی با تاکید بر اینکه تنها راه مقابله با افکار مسموم و انحرافی تمسک به قرآن و عترت است افزود: در شرایط عصر حاضر از سویی با بحران معنویت مواجه هستیم و از سویی دیگر دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی با سریع ترین و به روز ترین ابزارها علیه اسلام و انقلاب اسلامی هجمه های مختلفی را به راه انداخته اند و چهره نامناسبی توسط گروه ها انحرافی و تکفیری از اسلام را ارائه می دهند، اینجاست که تنها راه مقابله با این انحرافات و تنها وسیله حبل المتین واقعی است که باید به آن چنگ بزنیم و این حبل المتین قرآن و عترت است.

وی خاطر نشان کرد: پس از انقلاب اسلامی در عرصه ها و حیطه های قرآنی فعالیتهای بسیار ارزشمندی انجام شده که شاهد آن هستید ولی هنوز نیاز به برنامه هاییست که ویژه تر و اثر آن مستمرتر باشد.

حجت الاسلام و المسلمین دادگر افزود: کار در زمینه قرآن به گونه ایست که به تعبیر روایاتی معصومین(ع) "هر قدر انسان از آن بهره گیرد، باز هم اقیانوسی از مطالب و محتواهای جدیدی است که می توان از آن استخراج نمود".

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه انس با قرآن، انسان ساز و نجات بخش است تصریح کرد: انس با قرآن، دل، فکر و ذهن انسان را سالم و تضمین می کند و از لغزش آن جلوگیری می نماید؛ اگر قرآن و عترت در دل باشد، باعث معرفت و نورانیت می شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود، ضمن بیان فرآیندهای تحقق هدف های اسلامی خاطرنشان نمود: این جشنواره ها و مسابقات سرآغازی است برای اینکه به آموزه های قرآن و عترت در حوزه رفتار و عمل دست پیدا کنیم، اگر در  این حیطه قدم برداریم توانسته ایم یک معلم تاثیرگذار و موفق و در طراز انقلاب اسلامی تربیت نماییم.

مطالعه مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی