نوای قرآن

مواردی با محوریت قرآن و عترت

نوای قرآن

مواردی با محوریت قرآن و عترت

معرفی کتاب: راز نیایش
پرتال های مرتبط


تفسیر قرآن کریم
ارتباط مجازی
نشریه های آنلاین
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۵، ۱۱:۲۸ - ناشناس
    جز 4
  • ۷ مرداد ۹۵، ۱۱:۲۷ - ناشناس
    جز 6
  • ۸ تیر ۹۵، ۱۵:۴۱ - علی رحمانی پور
    سپاس
برگزیده خبرگزاری ها

پرتال های مرتبط


دنبال کنندگان
سامانه پیامکی
خبرهای تصویری


معرفی کتاب
آخرین پوسترهای حجاب
مراجع تقلید

اگر سوال، انتقاد و یا پیشنهادی در رابطه با هر بخش از وبلاگ دارید می توانید با ما در میان بگذارید.
برای تماس با ما اینجا کلیک کنید


حضرت آیت الله خامنه‌ای در بیاناتشان در حرم امام راحل گفتند: برای انقلابی بودن شاخص‌هایی وجود دارد، من پنج شاخص را در اینجا ذکر می‌کنم البته بیش از این‌ها می‌شود خصوصیاتی را گفت لکن فعلا پنج شاخص را برای انقلابی‌گری ذکر می‌کنم که ما باید سعی کنیم در خودمان این پنج شاخص را ایجاد کنیم و حفظ کنیم هر جا هستیم، یکی در کار هنر، یکی در کار صنعت است، یکی در کار فعالیت سیاسی است، یکی در کار فعالیت علمی است، یکی در کار فعالیت اقتصادی و بازرگانی است، فرقی نمی کند این شاخصها در همه افراد ما ملت ایران می تواند وجود داشته باشد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای اضافه کردند: پنج شاخص، اول پایبندی به مبانی و ارزش‌های اساسی انقلاب. این شاخص اول است، دوم هدف گیری آرمان‌های انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آن‌ها، آرمان‌ها و اهداف بلند انقلاب را در نظر بگیریم و برای رسیدن به آنها همت داشته باشیم، این شاخص دوم. سوم پایبندی به استقلال کشور، استقلال همه جانبه، استقلال اقتصادی، استقلال فرهنگی که مهم‌تر از همه است، استقلال امنیتی پایبند باشیم به استقلال کشور این شاخص سوم. شاخص چهارم، حساسیت در برابر دشمن و کار دشمن و نقشه دشمن و عدم تبعیت از آن، این شاخص چهارم که البته باید دشمن را شناخت، نقشه او را فهمید و از تبعیت دشمن سر باز زد این شاخص چهارم که عدم تبعیت را عرض کردیم قرآن جهاد کبیر نام نهاده است من این چند وقت دو سه بار در این باره صحبت کردم. شاخص پنجم، تقوای دینی و سیاسی که بسیار مهم است و اگر این پنج شاخص در کسی وجود داشته باشد قطعا انقلابی است.


منبع : خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

مطالعه مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی