نوای قرآن

مواردی با محوریت قرآن و عترت

نوای قرآن

مواردی با محوریت قرآن و عترت

معرفی کتاب: راز نیایش
پرتال های مرتبط


تفسیر قرآن کریم
ارتباط مجازی
نشریه های آنلاین
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۵، ۱۱:۲۸ - ناشناس
    جز 4
  • ۷ مرداد ۹۵، ۱۱:۲۷ - ناشناس
    جز 6
  • ۸ تیر ۹۵، ۱۵:۴۱ - علی رحمانی پور
    سپاس
برگزیده خبرگزاری ها

پرتال های مرتبط


دنبال کنندگان
سامانه پیامکی
خبرهای تصویری


معرفی کتاب
آخرین پوسترهای حجاب
مراجع تقلید

اگر سوال، انتقاد و یا پیشنهادی در رابطه با هر بخش از وبلاگ دارید می توانید با ما در میان بگذارید.
برای تماس با ما اینجا کلیک کنید


محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام با حضور علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش روز گذشته، ۲۹ خردادماه در دفتر وزیر برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه حمیدرضا کفاش، معاون پرورشی ـ فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، مشاوران و مدیران در معاونت پرورشی و فرهنگی و اداره‌کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش حضور داشتند تا برنامه‌ریزی‌های اولیه برای برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام انجام شود.
مسیب‌زاده در ادامه گفت: در این جلسه حمیدرضا کفاش به ارائه گزارش جامعی از روند برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزی در سال‌های گذشته پرداخت و عنوان کرد که طی سال‌های ۷۲، ۷۳، ۷۴ و ۷۷ این مسابقات برگزار شد و از آن زمان تا به امسال دچار وقفه شده بود که امسال پنجمین دوره آن برگزار می‌شود.
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: در این بخش از جلسه محمدرضا پورمعین، مسئول اجرایی این دوره از مسابقات درخصوص اهمیت مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزی و نگاه خاصی که به بحث «قرآن، کتاب بیداری اسلامی» وجود دارد اشاره کرد و از برگزاری این دوره از مسابقات با شعار «قرآن، کتاب بیداری اسلامی» که برگرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است، خبر داد.
وی در ادامه گفت: در بخش دیگری از این جلسه بنده درخصوص هماهنگی‌هایی که با ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است گزارشی را ارائه کردم و این جلسه با جمع‌بندی وزیر آموزش و پرورش به پایان رسید.
مسیب‌زاده افزود: وزیر آموزش و پرورش در این جلسه ضمن ابراز خوشحالی خود از برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزی در سال جاری، تأکیداتی پیرامون وحدت مسلمانان داشت و تأکید کرد که نگاه به مسابقات قرآن دانش‌آموزی نباید فقط نگه مسابقه‌ای باشد بلکه از این فرصت باید برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنیم و شرکت‌کنندگان در این مسابقات را به حال خود رها نکنیم.  
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در پایان گفت: مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌اموزی نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود و با توجه به اینکه ما به‌دنبال فرهنگ‌سازی و توسعه فرهنگ قرآنی در استان‌های سراسر کشور هستیم و تلاش داریم تا همزمان با مسابقات یک موج قرآنی در سراسر کشور ایجاد کنیم باید بررسی بیشتری در خصوص زمان دقیق مسابقات انجام داده و سپس زمان دقیق را اعلام کنیم.


منبع : خبرگزاری ایکنا

مطالعه مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی