نوای قرآن

مواردی با محوریت قرآن و عترت

نوای قرآن

مواردی با محوریت قرآن و عترت

معرفی کتاب: راز نیایش
پرتال های مرتبط


تفسیر قرآن کریم
ارتباط مجازی
نشریه های آنلاین
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۵، ۱۱:۲۸ - ناشناس
    جز 4
  • ۷ مرداد ۹۵، ۱۱:۲۷ - ناشناس
    جز 6
  • ۸ تیر ۹۵، ۱۵:۴۱ - علی رحمانی پور
    سپاس
برگزیده خبرگزاری ها

پرتال های مرتبط


دنبال کنندگان
سامانه پیامکی
خبرهای تصویری


معرفی کتاب
آخرین پوسترهای حجاب
مراجع تقلید

اگر سوال، انتقاد و یا پیشنهادی در رابطه با هر بخش از وبلاگ دارید می توانید با ما در میان بگذارید.
برای تماس با ما اینجا کلیک کنید


اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان پسر سراسر کشور در بخش پژوهشی ظهر امروز، ۲۸ تیرماه با حضور محمدرضا مسیب زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در تالار قدس حرم رضوی برگزار شد.


براساس این گزارش، در ابتدای این مراسم که با صورت زنده از شبکه قرآن سیما و شبکه استانی خراسان رضوی پخش شد و عباس سلیمی، قاری و استاد برجسته اجرای آن را بر عهده داشت، محمدرضا جمع، نفر برتر مسابقات قرآن دانش‌آموزی سال گذشته استان خراسان رضوی آیاتی از کلام وحی را تلاوت کرد.
پایان مسابقات قرآن دانش‌آموزان پسر در جوار حرم رضوی
در ادامه مراسم، براتعلی منصوریان، معاون پرورشی ـ فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه حیات خلیفةالله در سایه دو فاکتور عمل صالح و ایمان استوار حاصل می‌شود، گفت: اسلام و قرآن پرچم‌ار زندگی مومنانه، نورانی و پاکیزه برای بشر است و این گونه گرایش دنیا روز به روز به قرآن و معارف اسلامی بیشتر می‌شود.
وی همچنین افزود: به دلیل اینکه در این دوره از مسابقات، سازمان اوقاف و نیز اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در این دوره از مسابقات با آموزش و پرورش همکاری داشتند، نتایج مسابقات به عنوان نتایج مسابقات اوقاف تدوین شده است.
وی افزود: یکی دیگر از نکات مهم در این مسابقات این بود که پس از چند سال وقفه، مسابقات دانش‌آموزی به مسابقات بین‌المللی متصل شده است لذا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بودیم.
در ادامه محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش نیز ابراز کرد: آنچه که شما کسب می‌کنید، میوه علم و دانش است شما عالمان قرآن، عترت و نماز در وزارت آموزش و پرورش هستید.
پایان مسابقات قرآن دانش‌آموزان پسر در جوار حرم رضوی
وی خطاب به شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات ادامه داد: ما به شما تنها به عنوان دانش‌آموز نمی‌نگریم بلکه شما را سفیران قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش قلمداد می‌کنیم.
وی در ادامه سخنانش با ذکر این مطلب که ما امسال مسابقات بین‌المللی دانش‌آموزان کشورهای جهان اسلام را نیز خواهیم داشت، اضافه کرد: بسیاری از اساتید و داورانی که در این مسابقات حضور داشتند از  برگزیدگان بودند لذا از شما درخواست می‌کنیم وقتی از اینجا بر می‌گردید با خود عهد ببندید که این مسیر را ادامه دهید زیرا شما به بهترین مسیر علمی و تخصص ارزشمند که همانا قرآن، عترت و نماز است، وارد شده‌اید.
وی در خاتمه اظهار کرد: بدانید برگزیده شدن و یا نشدن از ارزش‌های شما چیزی کم نمی‌کند زیرا از بین جمع کثیر، نهایت صد نفر هستند که به عنوان نفرات برتر انتخاب می‌شوند.
پایان مسابقات قرآن دانش‌آموزان پسر در جوار حرم رضوی
در بخش دیگری از مراسم، طی دو مرحله از برگزیدگان سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان پسر سراسر کشور با اعطای هدایایی تجلیل به عمل آمد.
یادآور می‌شود، میکائیل باقری، معاون قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، سیدجواد حسینی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و عباس سلیمی از اساتید برجسته قرآن و ... نیز حضور داشتند.



منبع: خبرگزاری بین المللی قرآن

مطالعه مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی