نوای قرآن

مواردی با محوریت قرآن و عترت

نوای قرآن

مواردی با محوریت قرآن و عترت

معرفی کتاب: راز نیایش
پرتال های مرتبط


تفسیر قرآن کریم
ارتباط مجازی
نشریه های آنلاین
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۵، ۱۱:۲۸ - ناشناس
    جز 4
  • ۷ مرداد ۹۵، ۱۱:۲۷ - ناشناس
    جز 6
  • ۸ تیر ۹۵، ۱۵:۴۱ - علی رحمانی پور
    سپاس
برگزیده خبرگزاری ها

پرتال های مرتبط


دنبال کنندگان
سامانه پیامکی
خبرهای تصویری


معرفی کتاب
آخرین پوسترهای حجاب
مراجع تقلید

اگر سوال، انتقاد و یا پیشنهادی در رابطه با هر بخش از وبلاگ دارید می توانید با ما در میان بگذارید.
برای تماس با ما اینجا کلیک کنید


۴ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

آیین پایانی چهارمین جشنواره ملی آثار دانشجویی در حوزه غدیر، امامت و ولایت باهمکاری بنیاد بین المللی غدیر و دانشگاه علوم قضایی با حضور حجت الاسلام و المسلمین صدیقی رئیس بنیاد بین المللی غدیر ، حجت الاسلام و المسلمین  رئیسی دادستان کل کشور ، دکتر سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم  روز یکشنبه 12/7/94 در دانشکده علوم قضایی و اداری برگزار می گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۹۴ ، ۲۱:۱۲
الهام مرگان
سال های سال سینمای ایران به دنبال ساخت و اکران فیلمی درباره زندگی حضرت محمد (ص) بود تا اینکه عید قربان سال ۱۳۹۰ مجید مجیدی تصمیم گرفت دست به کار شده و اثری درخور بسازد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۹۴ ، ۱۶:۳۲
الهام مرگان

از مجموع آیات قرآن برمى‌‏آید که امربه ‏معروف و نهى ‏ازمنکر دو مرحله دارد؛ یکى مرحله فردى که در این مرحله، همه افراد جامعه مسؤولیت دارند و شعاع عمل آن در حد تذکر و اندرز، اعتراض، انتقاد و مانند آن است و دوم مرحله اجتماعى که شعاع قدرت آن وسیع است و قصاص و اجراى حدود را هم در برمى‏‌گیرد و به طور طبیعى از شئون حکومت اسلامى محسوب مى‏‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۰:۱۱
الهام مرگان

گروه فعالیت‌های قرآنی: محسن حاجی‌حسنی‌کارگر، قاری بین‌المللی کشورمان و از مفقودان حادثه منا به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، محسن حاجی‌حسنی‌کارگر، قاری بین‌المللی کشورمان از مفقودان حادثه منا به شهادت رسید.

مصطفی حاجی حسنی کارگر، استاد برجسته قرآن و برادر محسن حاجی حسنی کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، از شهادت محسن حاجی حسنی کارگر، قاری بین المللی کشورمان در حادثه منا خبرداد.

بر اساس این گزارش، اطهری‌فرد، سرپرست کاروان اعزامی قاریان به حج تمتع نیز در گفت‌وگو با ایکنا خبر شهادت محسن حاجی حسنی کارگر، قاری بین‌المللی کشورمان را تأیید کرد.

یادآور می‌شود، دوم مهرماه همزمان با روز عید قربان در اثر سوءمدیریت مسئولان عربستانی و ازدحام حجاج در سرزمین منا بیش از ۳۵۰۰ نفر از زائران خانه خدا کشته و زخمی شدند.

بر اساس آمار رسمی کشته شدگان ایرانی فاجعه منا به ۱۳۱ نفر رسید که تاکنون ۱۱۹ نفر از این افراد شناسایی شده‌اند؛ این در حالی است که مسئولان حج و زیارت ایران از احتمال افزایش تعداد کشته‌شدگان خبرداده بودند.

محسن حاجی حسنی کارگر نیز یکی از مفقودان کاروان اعزامی قاریان به حج تمتع امسال بود که پس از حادثه منا از وی خبری نبود و جزو مفقودین اعلام شده بود.

خبرگزاری ایکنا شهادت این قاری بین المللی را به مردم ایران و خانواده وی تسلیت می گوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۹۴ ، ۰۹:۳۵
الهام مرگان