نوای قرآن

مواردی با محوریت قرآن و عترت

نوای قرآن

مواردی با محوریت قرآن و عترت

معرفی کتاب: راز نیایش
پرتال های مرتبط


تفسیر قرآن کریم
ارتباط مجازی
نشریه های آنلاین
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۵، ۱۱:۲۸ - ناشناس
    جز 4
  • ۷ مرداد ۹۵، ۱۱:۲۷ - ناشناس
    جز 6
  • ۸ تیر ۹۵، ۱۵:۴۱ - علی رحمانی پور
    سپاس
برگزیده خبرگزاری ها

پرتال های مرتبط


دنبال کنندگان
سامانه پیامکی
خبرهای تصویری


معرفی کتاب
آخرین پوسترهای حجاب
مراجع تقلید

اگر سوال، انتقاد و یا پیشنهادی در رابطه با هر بخش از وبلاگ دارید می توانید با ما در میان بگذارید.
برای تماس با ما اینجا کلیک کنید


۳۲ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است




در کتاب راز نیایش سعی شده است که مطالب و عبارات کامل کتاب با ذکر سند و با توجه به سخنان ائمه معصومین (ع)، پزشکان، روانشناسان و دانشمندان جهان هرچه ساده­تر و بی آلایش­تر و در عین حال مفیدتر بیان شود تا همگان بویژه طبقه نوجوان و جوان دبیرستانی و دانشگاهی بتوانند از آن هرچه بهتر و بیشتر بهره مند شوند.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۰:۲۵
الهام مرگان


پیشنهاد تأسیس وزارت امور اسلامی از سوی رهبران مسلمان اوگاندا در خانه زکات شهر کامپالا مطرح شد اما رئیس‌جمهور به این درخواست پاسخی نداد.
ادریس لوسوابی، رهبر مسلمانان شهر کامپالا می‌گوید: ۱۰ میلیون مسلمان در اوگاندا زندگی می‌کنند و نیاز است وزارتخانه‌ای برای رسیدگی به امور آنان وجود داشته باشد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۵ ، ۰۹:۳۹
الهام مرگان

بی شک اقامه نماز اول وقت و اهتمام به این ستون برجسته دین، یکی از بارزترین نشانه های محبان و شیفتگان واقعی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۵ ، ۰۸:۳۸
الهام مرگان

اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان پسر سراسر کشور در بخش پژوهشی ظهر امروز، ۲۸ تیرماه با حضور محمدرضا مسیب زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در تالار قدس حرم رضوی برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۳:۲۷
الهام مرگان


در این نوشتار سعی بر آن داریم با توجه اجمالی به کتاب هایی چون تورات، انجیل و متون تاریخی به اثبات محجبه بودن زنان مقدس در ادیان توحیدی بپردازیم.
همه ی ما بر این امر اذعان داریم که؛ کلیه ی ادیان الهی دعوتگر انسانها به سوی توحید و یکتا پرستی هستند لذا در بسیاری از دستورات دینی آنها اشتراکات فراوانی هست که از نظر اصول بسیار به هم نزدیک بوده و مشترک اند. از جمله ی این امور عفت، حیا و پوشش است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۵ ، ۰۱:۲۴
الهام مرگان

احمد شایق، فعال در عرصه هنرهای تجسمی گفت: متأسفانه زمینه برای بروز خلاقیت بیشتر هنرمندان در زمینه طراحی و تولید آثار هنری مرتبط با قرآن فراهم نیست که عمده دلیل این اتفاق بی‌تفاوتی و کم‌توجهی مسئولان فرهنگی و هنری به نوآوری‌هایی است که در این زمینه صورت می‌گیرد.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۵ ، ۲۰:۲۰
الهام مرگان

از ۱۹ تا ۲۵ تیرماه هفته حجاب و عفاف نامگذاری شده است و کارهای متعددی از جمله راهپیمایی عفاف و حجاب در چندین استان برگزار خواهد شد به همین مناسبت حجت‌الاسلام رمضانی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی که سالیانی است همکاری نزدیکی با موسسه حوزوی حجاب ریحانة النبی که توسط عده‌ای از طلاب بناشده دارد در زمینه حمایت‌های حوزه و بایسته‌های آینده توضیحاتی به ایکنا ارایه کرد.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۵ ، ۲۰:۱۸
الهام مرگان

از بندگی تا پاکیزگی - عنوان ویژه نامه عید سعید فطر است که برای شما بازدیدکننده های عزیز و گران مایه آماده شده است.
عید در لغت از ماده عود به معنی بازگشت است، و لذا به روزهایی که مشکلات از قوم و جمعیتی بر طرف می‌شود و بازگشت به پیروزی‌ها و راحتی‌های نخستین می‌کند عید گفته می‌شود، و در اعیاد اسلامی به مناسبت این که در پرتو اطاعت یک ماه مبارک رمضان و یا انجام فریضه حج، صفا و پاکی فطری نخستین به روح و جان باز می‌گردد و آلودگی‌ها که بر خلاف فطرت است، از میان می‌رود، عید گفته شده است.

۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۵ ، ۲۳:۱۳
الهام مرگان

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، علامه شیخ عبدالحسین امینی، فرزند میرزا احمد امینی در ۱۳۲۰ هجری قمری در شهر تبریز به دنیا آمد. وی پس از تحصیل در حوزه نجف و نگاشتن آثار عمده بسیار در سن ۶۸ سالگی دار فانی را وداع گفت. مهم‌ترین اثر این علامه شهیر «الغدیر» است.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۵ ، ۰۸:۰۰
الهام مرگان

حسینیه امیرالمومنین(ع) تهران میزبان محمدعلی اسلامی، حافظ و نابغه قرآنی بود

مراسم معرفی محمد علی اسلامی، نابغه قرآنی جهان اسلام که به روش‌های مختلف و خارق‌العاده حافظ قرآن است، شامگاه گذشته سیزدهم تیر در حسینیه امیرالمومنین(ع) واقع در منطقه دولت‌آباد تهران با استقبال کم نظیری از حافظان، داوران و اساتید برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۲:۰۰
الهام مرگان