نوای قرآن

مواردی با محوریت قرآن و عترت

نوای قرآن

مواردی با محوریت قرآن و عترت

معرفی کتاب: راز نیایش
پرتال های مرتبط


تفسیر قرآن کریم
ارتباط مجازی
نشریه های آنلاین
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۵، ۱۱:۲۸ - ناشناس
    جز 4
  • ۷ مرداد ۹۵، ۱۱:۲۷ - ناشناس
    جز 6
  • ۸ تیر ۹۵، ۱۵:۴۱ - علی رحمانی پور
    سپاس
برگزیده خبرگزاری ها

پرتال های مرتبط


دنبال کنندگان
سامانه پیامکی
خبرهای تصویری


معرفی کتاب
آخرین پوسترهای حجاب
مراجع تقلید

اگر سوال، انتقاد و یا پیشنهادی در رابطه با هر بخش از وبلاگ دارید می توانید با ما در میان بگذارید.
برای تماس با ما اینجا کلیک کنید


بسم الله جامع صفات کمال
بنده ساناز اکبرزاده هستم و درجهت ترویج فرهنگ قرآنی و شناساندن هرچه بیش تر اهل بیت و ائمه ی اطهار (ع) وبلاگی با عنوان نوای قرآن برای دیدگان پرمهر شما بازدیدکنندگان محترم ایجاد نموده و درجهت به روز بودن و پربار بودن مطالب فعالیت می نمایم.

تلاش من بر این هست که جدید ترین اخبار و مطالب قرآنی را برای شما عزیزان به نمایش بگذارم. علاوه بر اخبار قرآنی و مذهبی شما با بازدید از پست های وبلاگ نوای قرآن چه پست های جدید و چه در قسمت پست های قدیمی تر از بخش های معرفی کتاب، نماهنگ های مذهبی جدید، نرم افزار های قرآنی و مذهبی، تلاوت قرآن با صدای اساتید برجسته ملی و بن المللی بهره مند خواهید شد.

 در ضمن سعی بر این بوده که لینک دانلود در هر قسمت و هر مطلب را هم قرار بدهیم تا توانایی استفاده از این برنامه ها را در خارج از وبلاگ نیز داشته باشید. بخش های مختلفی همچون تفسیر قرآن، ختم قرآن، ختم صلوات، نشریات آنلاین، کانال تلگرام و سامانه پیامکی برای شما بزرگواران طراحی گردیده که این فقط بخش ناچیزی از امکانات وبلاگ نوای قرآن می باشد.

دعوت می کنم نگاه های پرمهرتان را به وبلاگ خود دوخته تا از دیگر امکانات و از پست های نابی که صرفا فقط و فقط رضایت خداوند متعال، رضایت شما مهربانان، علاقه و نیازتان درنظر گرفته شده است بهره کافی و وافی را ببرید. ان شاءالله