نوای قرآن

مواردی با محوریت قرآن و عترت

نوای قرآن

مواردی با محوریت قرآن و عترت

معرفی کتاب: راز نیایش
پرتال های مرتبط


تفسیر قرآن کریم
ارتباط مجازی
نشریه های آنلاین
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۵، ۱۱:۲۸ - ناشناس
    جز 4
  • ۷ مرداد ۹۵، ۱۱:۲۷ - ناشناس
    جز 6
  • ۸ تیر ۹۵، ۱۵:۴۱ - علی رحمانی پور
    سپاس
برگزیده خبرگزاری ها

پرتال های مرتبط


دنبال کنندگان
سامانه پیامکی
خبرهای تصویری


معرفی کتاب
آخرین پوسترهای حجاب
مراجع تقلید

اگر سوال، انتقاد و یا پیشنهادی در رابطه با هر بخش از وبلاگ دارید می توانید با ما در میان بگذارید.
برای تماس با ما اینجا کلیک کنید


داریوش ارجمند بازیگر نام آشنای کشورمان در حاشیه بازدید از سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با تاکید بر اینکه قرآن از دیرباز به خاطر زبان واحد عامل وحدت بوده است، گفت: در این دوران که شاهد اغتشاش، تفرقه، فرقه بازی و دشمنی در بین کشورهای مختلف هستیم ما تنها یک راه نجات داریم و آن هم آیه «واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا» است.

وی با بیان اینکه حبل متین خداوند قرآن کریم است، ادامه داد: اگر مسلمانان جهان تحت لوای این کتاب آسمانی قرار بگیرند در این صورت این گونه اختلافات و تفرقه افکنی ها نیز کمتر خواهد شد.

بازیگر نقش مالک اشتر با تاکید بر اینکه معاندان و تفرقه افکنان درصدد از میان برداشتن قرآن کریم برای دست یابی به اهداف خود هستند، تصریح کرد: از گذشته یک ضرب المثلی در بین فرنگیان وجود داشته که اگر می خواهید مسلمانان را به زانو درآورید قرآن را از آن ها بگیرید بنابراین باید در برابر اختلاف افکنی های قدرت های بزرگ هوشیارتر باشیم.

بازیگر «مسافر ری» افزود: هر آیه قرآن ما را برای بیست سال تجهیز و آماده می کند و انرژی به افراد می دهد. ما همواره دو شیوه ارتباط با خداوند داریم. اگر بخواهیم با خداوند صحبت کنیم نماز می خوانیم ولی اگر دوست داشته باشیم خداوند با ما صحبت کند باید قرآن بخوانیم.


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

مطالعه مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی