نوای قرآن

مواردی با محوریت قرآن و عترت

نوای قرآن

مواردی با محوریت قرآن و عترت

معرفی کتاب: راز نیایش
پرتال های مرتبط


تفسیر قرآن کریم
ارتباط مجازی
نشریه های آنلاین
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۵، ۱۱:۲۸ - ناشناس
    جز 4
  • ۷ مرداد ۹۵، ۱۱:۲۷ - ناشناس
    جز 6
  • ۸ تیر ۹۵، ۱۵:۴۱ - علی رحمانی پور
    سپاس
برگزیده خبرگزاری ها

پرتال های مرتبط


دنبال کنندگان
سامانه پیامکی
خبرهای تصویری


معرفی کتاب
آخرین پوسترهای حجاب
مراجع تقلید

اگر سوال، انتقاد و یا پیشنهادی در رابطه با هر بخش از وبلاگ دارید می توانید با ما در میان بگذارید.
برای تماس با ما اینجا کلیک کنید


رییس دانشگاه فرهنگیان یزد از برگزاری بیست و ششمین جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کشور در این استان خبر داد.

دکتر "فضل‌الله رضایی اردانی" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه یزد، با اشاره به نقش قرآن در تأمین امنیت اجتماعی،‌ روحی و روانی اقشار مختلف جامعه،‌ اظهار کرد: بیست و ششمین جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور پنج‌شنبه 30 اردیبهشت به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان یزد برگزار می‌شود.

وی دانشگاه فرهنگیان را مهم‌ترین نهاد تخصصی تربیت معلم درکشور دانست و بیان کرد: ترویج فرهنگ قرآنی بین دانشگاهیان نقش مهمی در نهادینه کردن اصول و ارزش های اسلامی و دینی بین دانش آموزان و فرهنگیان ایفا می‌کند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان یزد با اشاره به تدوین 18 رشته قرآنی در این دوره از جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان، گفت: این دوره از جشنواره با شرکت 500 نفر در بخش خواهران و 600 نفر در بخش برادران برگزار خواهد شد.

رضایی اردانی در ادامه راجع به رشته‌های قرآنی تدوین شده در این جشنواره کشوری، اعلام کرد: قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ یک، سه، پنج، 10 و 20 جزء و حفظ کل قران کریم، اذان، دعاخوانی و تواشیح ویژه برادران از جمله رشته‌های شفاهی ویژه برادران در این دوره از مسابقات است.

وی ادامه داد: خواهران شرکت‌کننده در این مسابقات نیز در رشته‌های آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، حفظ موضوعی، سیره معصومین (ع)، آشنایی با احادیث، نهج البلاغه، احکام و صحیفه سجادیه باهم رقابت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، این جشنواره از پنج‌شنبه 30 اردیبهشت و به مدت یک هفته در دو بخش خواهران و برادران در محل پردیس شهیدان پاکنژاد یزد برگزار می‌شود.

مطالعه مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی