نوای قرآن

مواردی با محوریت قرآن و عترت

نوای قرآن

مواردی با محوریت قرآن و عترت

معرفی کتاب: راز نیایش
پرتال های مرتبط


تفسیر قرآن کریم
ارتباط مجازی
نشریه های آنلاین
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۵، ۱۱:۲۸ - ناشناس
    جز 4
  • ۷ مرداد ۹۵، ۱۱:۲۷ - ناشناس
    جز 6
  • ۸ تیر ۹۵، ۱۵:۴۱ - علی رحمانی پور
    سپاس
برگزیده خبرگزاری ها

پرتال های مرتبط


دنبال کنندگان
سامانه پیامکی
خبرهای تصویری


معرفی کتاب
آخرین پوسترهای حجاب
مراجع تقلید

اگر سوال، انتقاد و یا پیشنهادی در رابطه با هر بخش از وبلاگ دارید می توانید با ما در میان بگذارید.
برای تماس با ما اینجا کلیک کنید


محفل انس با قرآن

حضور شش قاری مصری و برگزاری ۴۰۰ محفل انس با قرآن کریم که میتوانید توضیحات تکمیلی در این رابطه را در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته امسال  همزمان با ماه مبارک رمضان بیش از ۴۰۰ محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ملی وبین المللی ازایران  و مصر  در سراسر کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی ها، این محافل با حضور قاریان ممتاز بین المللی از ایران و مصر،حافظان قرآن، گروه های برگزیده مدیحه سرایی، جامعه قرآنی  و اقشار مختلف مردم در بقاع متبرکه، آستان مقدس امامزادگان، مراکز علمی، فرهنگی و آموزشی، مصلی ها، مساجد و حسینیه های شاخص در مراکز استان ها و شهرستان ها برگزار خواهد شد.

وی به زمان دقیق برگزاری محافل انس با قرآن در استان ها اشاره کرد و افزود: محافل انس با قرآن از دیروز سه شنبه ۱۸ خرداد و همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان با حضور قاریان بین المللی از ایران و مصر در  استان های تهران ، خراسان رضوی  و فارس  آغاز شده است.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اشاره به استقبال مراکز و موسسات علمی و فرهنگی و آموزشی از برگزاری محافل قرآنی اظهار داشت:براساس برنامه ریزی صورت گرفته ، امسال همچون سنوات قبل  در برخی از مراکز علمی و نهادهای فرهنگی محافل قرآنی با حضور قاریان ملی و بین المللی و گروه های همخوانی و مدیحه سرایی برگزار شود.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: از تعداد ۴۰۰ محفل انس با قرآن کریم ،۲۱۰محفل در امامزاده های شاخص استان ها، ۸۲ محفل در مساجد بزرگ و ۵۸ محفل نیز در نهادها و سازمان های دولتی در ایام ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اشاره به حضور پررنگ قاریان ملی و بین المللی کشورمان در محافل انس با قرآن ماه مبارک رمضان  و استقبال گسترده مردم وجوانان خاطر نشان کرد: ده ها نفر از قاریان برجسته  کشورمان با تلاوت خود در محافل انس با قرآن کریم در  استان ها، زینت بخش محافل قرآنی ماه رمضان خواهند بود.

وی اضافه کرد: استان ها نیز به فراخور توانایی و امکانات خود از قاریان ملی و استانی در محافل انس با قرآن استفاده خواهند کرد  و در این راستا محدودیتی برای آنها وجود ندارد.


منبع : خبرگزاری مهر

مطالعه مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی