نوای قرآن

مواردی با محوریت قرآن و عترت

نوای قرآن

مواردی با محوریت قرآن و عترت

معرفی کتاب: راز نیایش
پرتال های مرتبط


تفسیر قرآن کریم
ارتباط مجازی
نشریه های آنلاین
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۵، ۱۱:۲۸ - ناشناس
    جز 4
  • ۷ مرداد ۹۵، ۱۱:۲۷ - ناشناس
    جز 6
  • ۸ تیر ۹۵، ۱۵:۴۱ - علی رحمانی پور
    سپاس
برگزیده خبرگزاری ها

پرتال های مرتبط


دنبال کنندگان
سامانه پیامکی
خبرهای تصویری


معرفی کتاب
آخرین پوسترهای حجاب
مراجع تقلید

اگر سوال، انتقاد و یا پیشنهادی در رابطه با هر بخش از وبلاگ دارید می توانید با ما در میان بگذارید.
برای تماس با ما اینجا کلیک کنید


حسین ابراهیمیان روز یکشنبه در گفت و گو با تبیان به نقل از خبرنگار ایرنا افزود: جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها از سری برنامه های چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(علیه السلام) است؛که در بخش های مختلف برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در بخش اصلی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری می توانند آثار خود را در شش رشته تیتر، سرمقاله و یادداشت ، خبر ، گزارش، مصاحبه و مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی با بیان اینکه عکس رضوی از بخش های ویژه جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها است، اظهار کرد: عکاسان می توانند عکس ها و گزارش های تصویری خود را با موضوع زیارت، پیاده روی زائران، جشن های ولادت و ایام شهادت حضرت رضا(علیه السلام) و برنامه های موضوعی جشنواره امام رضا (علیه السلام) که در رسانه های کشور منتشر شده است، ارسال کنند.
ابراهیمیان، آثار رادیویی و تلویزیونی را از جمله بخش های ویژه جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها ذکر کرد و افزود: فعالان عرصه رادیو و تلویزیون می توانند آثار تولیدی خود را در دو رشته خبر و گزارش خبری در محورهای ذکر شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی، شعر رضوی را از دیگر بخش های جشنواره جلوه های رضوی در رسانه ها خواند و بیان کرد: شرکت کنندگان می توانند اشعار خود را با موضوع امام رضا(علیه السلام) که در یکی از نشریات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری کشور درج شده است را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
ارسال آثار از طریق سایت gilan.shmstoos.ir به همراه تکمیل فرم الکترونیک و مشخصات فردی و حرفه ای امکان پذیر است.
آخرین مهلت ارسال آثار سیزدهم تیرماه سال جاری ،و زمان برگزاری اختتامیه جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها بیست و یکم مردادماه 95 عنوان شده است.


منبع اصلی : ایرنا

منبع بازنشر کننده : تبیان

مطالعه مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی